Pamiętasz kiedy, Ty wynajmowałeś mieszkanie? Na co wtedy zwracałeś uwagę? Co było dla Ciebie ważne i co chciałbyś przeczytać w potencjalnym ogłoszeniu, jeżeli miałoby być idealne dla Ciebie? Nie popełnisz również błędu, jeśli sam sprawdzisz bieżącą komunikację miejską i opiszesz czym i gdzie komfortowo dojedzie się z Twojego mieszkania. Zachęcam Cię, abyś nie kopiował sztampowych treści ogłoszeń dostępnych w Internecie, ale kreatywnie podszedł do procesu stworzenia swojej oferty, zwłaszcza jeżeli wynajmujesz tylko jedno, czy dwa mieszkania i możesz pozwolić sobie, aby poświęcić na to szczególną uwagę. Nie zapomnij o podaniu kluczowych aspektów współpracy na których Ci zależy, a które wiesz, że i tak nie podlegają dalszym negocjacjom. Treść ogłoszenia powinna być pierwszym etapem selekcji względem osób, z którymi i tak nie chcesz się nawet spotkać. W końcu zadbaj o przejrzystość i czytelność ostatecznej oferty. Zbyt duża ilość treści i elaborat na temat współpracy z Tobą raczej odstraszy niż zachęci potencjalnych klientów, a przecież nie o to Ci chodzi.
2. JAK CIĘ WIDZĄ, TAK CIĘ SŁYSZĄ
Treść oferty to jedno, a część wizualna to drugie. Równie ważne są bowiem ładne, obrazujące stan rzeczywisty zdjęcia, najlepiej wykonane przez profesjonalistę, który będzie potrafił oddać walory Twojego mieszkania. Wskazane jest połączenie sesji zdjęciowej z home-stagingiem, aby jeszcze bardziej uwypuklić zalety danej oferty. W Internecie klient kupuje oczami, dlatego zadbaj o aspekt wizualny, ponieważ może on zaważyć na Twoim sukcesie. Aby zdjęcia były zrobione z pomysłem, należy zadbać o same mieszkanie, w przeciwnym wypadku będziemy zmuszeni negocjować ceną, a nie jakością. Być może opłaca się odmalować pokój/ mieszkanie, aby efekt wizualny był bardziej kompletny? Być może warto wymienić starą odrapaną i pękniętą szafę na